Morbiidne hala*

Ja ongi novembrikuu käes! Mitte et sellest meil siin suurt midagi muutuks. Mõnevõrra jahedamaks on küll ikkagi läinud, seda küll. Õhtuti peab ikka suisa kampsiku peale võtma, kes on sellist asja enne näinud…Novembrikuus! Homme lubab ainult 15 kraadi – mis nüüd saab? Ei saagi varbavaheplätudega lapsi hommikul bussile saata?!

Kirjutan esimest korda telefonis, nii et kui tekst jääb imelik või midagi, siis asi on selles ja ma ei saa midagi teha, nii et pole mõtet kaevelda. Läpakas läks ju mul kenasti läpakate taevasse ja ainuke asi, mis oleks ta võinud elustada (või õigemini matusekulud hüvitada), oli kodukindlustus – mis meil on olemas ja mis oleks hea meelega seda ka teinud…kui vaid äksident oleks juhtunud Euroopa piiride sees. Aga ei olnud ju nii. Siis ma veel lootsin, et mõni firma tahab odavat promo ja mulle uue läpaka kinkida (v a Apple, teie tooteid ma ei soovi), aga ka seda ei juhtunud. Nii ma siis sõltungi kõiges nüüd oma Huaweist. Vanainimesele nagu mina tulevad kõik muutused nii raskelt, nii raskelt…

Muidu elame siin nagu ikka. Oleme Trivial käinud. Halloweeni pidusse sattusime ka. Täna kutsuti ühele sünnipäevale, aga ei tea, kas minna…see nädala sees pidutsemine, ää, ei ole meie teema. Mul on siiamaani peavalu teisipäevasest Triviast. On vaja otsustada, millal Eestisse sõita. Kui üldse. Aga siiski. Sest et lapsed. Samas on veebruarikuus ka pikem uusaasta-puhkus. Kuhu siis minna? Keegi teab?

Jätkan siis, kui aega saan (loe: on midagi kirjutada ka).

Kasper valmistub vanni minema. Koos sõpradega.

*kas selline pealkiri on juba kunagi olnud?

2 thoughts on “Morbiidne hala*

  1. Äh, mis sa nutad. Tule jah koju, saad mõnusaid nullkraade. Nii karastamise mõttes võid ka varbavaheplätudega õues käia. Ja mis küsimus see on, et kuhu minna. Tibi, tee guugel mäp lahti (või onu xi ei luba?) ja vaata ringi. … Tai, Vietnam, Indoneesia…. pean jätkama või???? No ja kui nii lähedale ei taha, siis Austraalia on näiteks ka variant. Täitsa tsiviliseeritud, kusjuures. 😛 Ja ma pole juba 3 aastat kaugemale kui Riia linna jõudnud. Beat that.

    Liked by 1 person

    1. Haha! Asi ei olegi niivõrd selles, et poleks kuhugi minna. On ikka. Täitsa kohe päris korralikud plaanid on. Aga need plaanid tuleb sobitada kahe alaealisega, kes ei taha reisida, vaid tahavad Eestisse ja siis veel kohe jaanuari alguses eesseisva paari edasilükkamist mittekannatava asjatoimetusega, mis ka Eestis. Ja siis veel abikaasaga, kellel ei ole selle kõige jaoks piiramatult puhkust. Ja siis üsna jaanuari alguses hakkab jälle kool, nii et alakad tuleb jälle siia toimetada. Ühesõnaga, segased lood 🙂 Mitte midagi võimatut, seda küll. Sinu Riiat ma päris ei biidi, aga ega minagi olen viimased paar aastat vaid orbiidil Eesti-Hiina tiirelnud (no mõni suts Hong Kongi, Soome, Rootsi välja arvata). Nojah, ei saa vist ikkagi võrrelda 🙂 No ühesõnaga. Elämä on laiffi! 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

